Riudellots de la Selva. La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Riudellots organitza un curs de formació per a la recerca de feina

Aquest curs ajudarà a la recerca de feina a través dels recursos que ofereixen els portals i les xarxes socials. Les sessions es faran els dies 13,20 i 27 de novembre respectivament a la Casa de Cultura.

La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha organitzat un curs de formació per a la recerca de feina que porta per títol Com trobar feina amb eines 2.0. Les sessions es faran els dies 13, 20 i 27 de novembre respectivament a la Casa de Cultura en horari de matí, de dos-quarts de deu a dos quarts de dues del migdia.

Aquelles persones que estiguin interessades en apuntar-s’hi només cal que s’adrecin a la mateixa Casa de Cultura fins al 9 de novembre. El preu d’aquesta formació és de 15 €, tot i que serà gratuït per als usuaris inscrits a la borsa de treball municipal.

El regidor de Promoció Econòmica la consistori riudellotenc, Lluís Barnés, ha assegurat que “aquest curs ajudarà a la recerca de feina a través dels recursos que ofereixen els portals i les xarxes socials”. En aquest sentit, el mateix regidor ha fet referència a alguns dels continguts que es tractaran com el currículum vitae 2.0, portals 2.0 per a la recerca de feina, xarxes socials generalistes enfocades a la recerca de feina, xarxes socials professionals, eines per a la gestió integrada de perfils en les xarxes socials i monitorització de la reputació on line.

Aquesta formació és organitzada per l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Riudellots i compta amb la col·laboració de la Diputació de Girona.