Quart. Primer ral·li de la terrissa aquest dissabte 3 de novembre

Aquest dissabte, dia 3 se celebra el primer RAL.LI DE LA TERRISSA als termes de Quart i Llambilles.

Aquest esdeveniment, puntuable pel Campionat de Catalunya, tindrà un únic tram de terra en els camins que uneixen els dos municipis. El tram es correrà dos cops en cada sentit. El primer sortirà a les 12 del migdia.

Una trentena de participants ja han confirmat la seva presència, entre ells Nani Roma, Climent Domingo i Carles Llinàs.

La organització corre a càrrec de l’escuderia gironina PEU A BAIX (www.peuabaix.com), amb el suport dels ajuntaments de Quart i Llambilles.

El parc tancat, en el que se celebraran diverses activitats participatives, estarà ubicat al voltant de la Plaça de la Vila de Quart.