Sant Feliu de Guíxols. Marató de donació de sang el 22 de desembre

El municipi de Sant Feliu de Guíxols celebrarà el 22 de desembre la marató solidària de donació de sang que se celebra cada dos anys. És una iniciativa solidària que ajuda el Banc de Sang i de Teixits amb un bé molt preuat i del qual sovint hi ha mancança. Dissortadament la manca de sang és notícia als diaris.

Donar sang és donar vida, un regal molt generós. Volem fer la Marató de Donació de Sang amb l'objectiu de captar el màxim nombre de donacions. Si aconseguim superar el rècord de la ciutat estarem molt contents. Junts ho podem fer. Fa dos anys vàrem estar a punt.

La donació es farà el dia 22 de desembre de 2012 al llarg de tot el dia.

Mentre hi ha els donants fent la seva aportació, es programa tot un seguit d'actuacions escèniques de tot tipus: humor, teatre, dansa, corals, rock... Això fa que cridi l'atenció perquè en definitiva és una festa, i ens porti gent, amb la possibilitat de tenir nous donants.

I així, per tal que sigui un acte lluït de ciutat, voldríem convidar totes les associacions culturals, esportives, socials, artístiques, així com empreses, clubs, penyes, entitats, grups musicals, gent del món de la dansa, la interpretació, món educatiu, món del comerç, l'hostaleria, o persones simplement implicades en organitzar una gran festa... Volem fer una festa de ciutat que demostri clarament que Sant Feliu de Guíxols pot unir-se per aconseguir accions de tipus humà com incrementar el volum de sang en reserva.

Per aquest motiu us demanem dues importants aportacions:

1. Veniu, com a representant d'alguna entitat, el dimarts 30 d'octubre a les 21h, a la Sala de Plens de l'Ajuntament (primer pis) per organitzar, entre tots, una vetllada de marató. Això vol dir definir una graella d'actuacions i activitats, i veure com podem fer una marató lluïda. Tothom pot fer quelcom: els esportistes ens poden fer demostracions de la vostra especialitat, els artistes poden pintar murals, els amants del teatre ens poden escenificar moments, els grups musicals es podran fer sentir, els cuiners cuinaran... Tot això ho decidirem plegats el dia 30 i en reunions posteriors.

2. Ajudeu-nos a difondre la crida. Donar sang, repetim, és donar esperança i vida. Convideu amics, familiars, coneguts, el dia 22 de desembre a fer una aportació que ens fa més humans.

Si us plau, si coneixeu responsables d'altres entitats, associacions, grups musicals, col.lectius o persones que puguin contribuir a dinamitzar la festa amb la seva col.laboració, convideu-los a venir a la reunió!

Us esperem el dia 30 d'octubre a la reunió de preparació (Ajuntament, Sala de Plens, 21h)