Canal Ajuntament

Girona. Unes 1.500 persones visiten l’Ajuntament en la segona edició de la Jornada de Portes Obertes

Com a novetats d’aquesta edició s’han presentat les exposicions de patrimoni municipal “De portes endins” i la de les propostes presentades al concurs del cartell de Fires 2012 i s’ha obert al públic la sala de reunions del primer pis

Avui s’ha celebrat la segona edició de la Jornada de Portes Obertes de l’Ajuntament de Girona, en la qual hi han participat unes 1.500 persones. Des de les deu del matí fins a les sis de la tarda, els ciutadans i les ciutadanes que ho han desitjat han pogut passejar per les dependències municipals i conèixer de ben a prop l’Alcaldia, la Sala de Junta de Govern Local, el Saló de Sessions, el Teatre Municipal, el Saló de Descans i, com a novetat respecte l’any passat, la sala de reunions del primer pis.  

En aquesta segona edició, l’Ajuntament de Girona també ha volgut aprofitar per exposar de forma visual el patrimoni municipal. L’exposició titulada “De portes endins” (i situada a la sala de reunions del primer pis) ha permès mostrar un recull objectes del mobiliari i eines del personal municipal com màquines d’escriure, aparells de telefonia o calculadores, utilitzades al llarg del temps. A més a més, tothom qui ho ha desitjat ha pogut conèixer també totes les propostes presentades al concurs del cartell de Fires 2012, gràcies a la nova exposició situada al vestíbul del Teatre Municipal.

L’equip de govern va impulsar l’any passat aquesta jornada de portes obertes amb l’objectiu d’apropar al ciutadà l’activitat i les instal·lacions municipals.

 

 

 

 


 

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version