Figueres. L’alcalde es reuneix amb el Síndic de Greuges de Catalunya

L’alcalde de Figueres, Santi Vila, s’ha reunit aquest matí amb el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó. Per unes hores, el síndic ha traslladat la seva oficina al convent dels Caputxins de la ciutat, on ha atès directament als figuerencs i figuerenques que ho desitjaven.

Durant la trobada, realitzada a l’alcaldia, Vila ha lliurat al síndic un exemplar del “Codi de bon govern local a Figueres”, document presentat setmanes enrere i que té per objectiu contribuir a combatre el descrèdit que pateix l'activitat política. Es tracta d’un text que s'inscriu en la creixent autoexigència del municipalisme per garantir la bona administració.