Figueres. Dia dedicat a Abdon Terrades a Figueres

Aquest dissabte, 27 d’octubre, Figueres acull dos actes dedicats a Abdon Terrades, que estan inclosos en el Bicentenari Terrades.

El primer començarà a les 10.15 hores, al Teatre Municipal el Jardí, i consistirà en una jornada d’estudi i debat a l’entorn del polític figuerenc on s’hi tractaran tres temes relacionats amb Terrades: el republicanisme català, la ciutat de Figueres, la seva obra literària i, finalment, la música. Els protagonistes d’exposar els temes seran els historiadors Pere Gabriel i Jaume Santaló, a més de Francesc Foguet que se centrarà en l’obra literària i Anna Costal en la música. Tot això presentat pel també historiador figuerenc Enric Pujol.
Aquesta jornada, que s’allargarà fins al migdia, servirà de preludi de la lectura dramatitzada de Lo Rei Micomicó al mateix teatre, a partir de les 21 hores. Els dos actes són gratuïts i oberts a tothom.

Adjuntem programa de la jornada i explicació de la lectura dramatitzada, que es va fer per primera vegada el 1984.

Programa