Salt. Alumnes i professors valoren positivament el projecte PICES als centres de secundària

●  El Punt d’Informació Juvenil als Centres d’Educació Secundària (PICES)  el va iniciar l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Salt el curs 06-07

Serveix per acostar la informació de joventut a alumnes i professors

Una enquesta realitzada als usuaris ha posat de manifest que tant els alumnes com els professors de secundària de Salt valoren positivament l’activitat del PICES, que un cop per setmana és desplaça als centres i és accessible durant les hores d’esbarjo. El PICES informa sobre temes de participació, oci, temps lliure, estudis, mobilitat, salut i permet inscriure’s a les activitats de l’Estació Jove i la Fàbrica.

El projecte PICES (Punt d’Informació Juvenil als Centres d’Educació Secundària) el va iniciar l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Salt el curs 06-07, així que ja fa 6 cursos que funciona als instituts i escoles de secundària del municipi. El seu objectiu és la descentralització del Punt d’Informació Juvenil (PIJ), apropant la informació de forma contínua i presencial als instituts per establir un contacte més directe i proper amb l’alumnat principalment, però també amb l’equip de professorat i direcció del centre.

Físicament és un armari amb rodes amb informació a dins d’interès pels joves (tríptics, cursos, concerts…) en un lloc de pas dels estudiants dins de l’IES. Un cop per setmana està atès per la informadora juvenil del PIJ l’Estació Jove.

Els centres que hi participen són els 3 INS públics de Salt (Vallvera, Salvador Espriu i Salvador Sunyer) i una de les escoles concertades (Pompeu Fabra). A cadascun dels centres hi ha una persona de referència del projecte, la qual té l’objectiu de coordinar-se amb la informadora juvenil per tal que el projecte funcioni.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409