Girona. L’Ajuntament de Girona signa un acord de col·laboració amb Valvi, Caprabo, Spar i Lidl per atendre les necessitats bàsiques de la ciutadania

Aquests supermercats se sumen a la iniciativa iniciada a l’agost per Bonpreu, Condis i Novavenda

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, ha signat un acord de col·laboració amb els representants dels supermercats Valvi i Spar, Eduard Vidal; Caprabo, Norma Boldú, i Lidl, Imanol Zabala, per atendre les necessitats bàsiques de la ciutadania de Girona. Aquests acords se sumen als ja existents amb Bonpreu, Condis i Novavenda que, des del mes d’agost, desenvolupen a Girona un acord de col·laboració per constituir un sistema de dipòsit i recollida d’aliments que permeti atendre la necessitat bàsica d’alimentació de les persones de Girona en risc d’exclusió social.

L’objecte dels acords és establir les condicions de relació entre l’Ajuntament i cadascun dels supermercats esmentats per constituir un sistema de recollida dels aliments que es retiren de la venda, així com la col·laboració dels supermercats i hipermercats per atendre la necessitat bàsica d’alimentació de les persones que acudeixen a recollir els productes alimentaris peribles que la es rebutgen diàriament.

Els supermercats es comprometen a oferir a l’Ajuntament de Girona aquells productes aptes per al consum que li siguin possibles, sense compromís de periodicitat ni de quantitat fixa.