Celrà. L'Ajuntament convoca audiència pública del pressupost municipal i les ordenances fiscals

D'acord amb els compromisos de transparència i participació adquirits per l'actual govern municipal format per la CUP i Icelrà, l'Ajuntament convoca per a aquest dijous una audiència pública per tal de retre compte de l'estat d'execució del pressupost d'enguany i recollir propostes de cara al pressupost i les ordenances fiscals per al 2013.

La sessió, que és oberta a tota la ciutadania, tindrà lloc a l'Ateneu de Celrà aquest dijous 25 d'octubre a les 8 del vespre. L'alcalde, Dani Cornellà, i el primer tinent d'alcalde, Gerard Fernàndez, explicaran l'estat actual de les finances municipals i les perspectives per a l'any vinent, respondran els dubtes de l'auditori i recolliran suggeriments i propostes.

Recordem que a l'apartat d'Hisenda del web municipal podeu consultar el pressupost 2012 i les actualitzacions periòdiques del seu estat d'execució, així com els pressupostos d'anys anteriors i altres informacions referents al deute del municipi, les assignacions econòmiques dels membres de la corporació, els tributs municipals, etcètera.