Tossa de Mar. Tossa sorteja 21 àpats entre els consumidors de 'La Cuina Tradicional Tossenca'

Els participants havien omplert les enquestes de satisfacció de la campanya d’enguany. Del total de 242 enquestes, els 21 guanyadors han estat 18 espanyols (dels quals, 16 catalans), 1 francés i 2 alemanys

Aquest matí s’ha realitzat el sorteig de 21 àpats per a dues persones entre els consumidors dels plats de la campanya de La Cuina Tradicional Tossenca 2012 que han omplert les enquestes de satisfacció durant l’any en curs.

Aquest sistema d’enquestes, establert des que l’any 2009 quan es va celebrar per primera vegada la campanya gastronòmica de La Cuina Tradicional Tossenca, té la funció de vetllar perquè els nivells de qualitat del producte ofert pels 21 establiments de restauració que formen part del col·lectiu es mantinguin. Les enquestes reflecteixen l’opinió dels consumidors en aspectes tals com la qualitat de la cuina, els serveis i instal·lacions dels restaurants, el tracte rebut i la relació qualitat/preu, entre d’altres.

Del total de 242 enquestes que han entrat en el sorteig, els 21 guanyadors han estat 18 ciutadans espanyols (dels quals, 16 catalans), 1 francès i 2 alemanys.

Els afortunats disposen d’un termini de temps fins al 30 de setembre del 2013 per a gaudir de l’àpat per a dues persones en el restaurant que els hagi estat adjudicat. Aquest ampli termini assegura que, malgrat que alguns restaurants del col·lectiu de La Cuina Tradicional Tossenca puguin tancar les seves portes durant els mesos d’hivern, els guanyadors disposin d’un període de temps prou llarg per trobar l’ocasió de gaudir-ne.

Els restaurants del col·lectiu són: Can Carlus, Can Pini, Capri, Castell Vell, Club Aire Libre, Cuina de l'Àvia, El Petit de Can Carlus, El Portal, La Cuina de Can Simon, L’Ajustada, L'Àncora, Madrugada, Marítim, Minerva, Rem Vell, Sa Muralla, Sa Proa, Santa Marta, Túrsia, Víctor i Victòria.

Servei de Premsa - Ajuntament de Tossa de Mar

Foto: Ajuntament de Tossa de Mar