Riudellots de la Selva. El Director General de Joventut de la Generalitat de Catalunya visita l'espai jove de Riudellots de la Selva

La trobada ha servit per conèixer i intercanviar experiències entre diversos tècnics de joventut de la comarca de La Selva

El Director General de Joventut del Departament de Benestar Social i Família, Toni Reig, ha visitat aquest dijous 20 de novembre l'Espai Jove de Riudellots de la Selva on ha tingut oportunitat de conèixer els diversos espais de l'equipament municipal i les activitats vinculades a les polítiques de  joventut que es realitzen al municipi.

A la visita hi han assistit l'alcaldessa de Riudellots de la Selva, Montserrat Roura, la regidora de l'equip de govern Carme Camps, el President del Consell Comarcal de La Selva, Salvador Balliu,  la Coordinadora Territorial de Joventut Anna Prior així com'el tècnic Comarcal de Joventut de la Selva, Xavier Amat, la tècnica de Joventut de Riudellots de la Selva, Marta Masó, la tècnica de la Coordinació territorial de Joventut, Mireia Ripoll i la dinamitzadora de l'Espai Jove de Riudellots de la Selva Montse Casalprim.

La trobada ha servit per conèixer i intercanviar experiències entre els tècnics i traslladar al Director General les inquietuds i projectes relacionats amb Joventut a la comarca de la Selva.

Aquesta visita s'inscriu en el programa habitual de treball de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya al territori per conèixer personalment les diferents realitats locals i oferir la màxima col·laboració possible per part de la Generalitat.

Veure galeria de fotos

1416495294foto 1.JPG