Girona. Els Químics Espai Jove acull l’exposició “Ètica etílica” fins al 31 d’octubre

Més de 700 alumnes d’instituts de secundària de Girona visitaran la mostra, programada per Salutacció i que està inclosa a la guia municipal de recursos educatius d’aquest curs

L’equipament municipal Els Químics Espai Jove acollirà l’exposició “Ètica etílica” fins al 31 d’octubre. La mostra, organitzada per Salutacció, té com a objectiu reduir el nombre d’adolescents que consumeixen alcohol, retardar l’edat d’inici en el consum d’alcohol i reduir la quantitat d’alcohol ingerit entre els adolescents consumidors.

La proposta va ser oferta a la guia municipal de recursos educatius d’aquest curs i es calcula que més de 700 alumnes de 4t d’ESO de la ciutat la visitaran durant aquestes dues setmanes, just abans de l’inici de les Fires de Sant Narcís.

Malgrat que el nombre de consumidors habituals d’alcohol ha disminuït sensiblement els últims anys entre la població escolar, la tendència a un consum abusiu no para de créixer. “Ètica etílica” és una exposició monitoritzada pensada perquè els joves agafin consciència dels perills del consum abusiu d’alcohol.

Què és Salutacció?

Salutacció és la Taula de Salut Jove a Girona i està constituïda per la Secció de Joventut i l’Equip Municipal de Promoció de la Salut de l’Ajuntament de Girona, la Direcció General de Joventut i el Servei Regional de l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya, Creu Roja Joventut, l’Associació Comunitària Anti-Sida de Girona (ACAS) i la Universitat de Girona a través dels programes “En Plenes Facultats” i “UdG Saludable”.