La fira Manga&Còmic de Calonge i Sant Antoni torna els dies 28, 29 i 30 de juny

L’acte de presentació ha comptat amb la participació del regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, Arturo Prades, i Ivan Carrasco, director de l’esdeveniment i membre de l’associació Starraco Unlimited.

Aquest matí s’ha presentat una nova edició de la fira Manga&Còmic de Calonge i Sant Antoni, que torna al castell de Calonge el divendres 28, el dissabte 29 i el diumenge 30 de juny. L’acte de presentació ha comptat amb la participació del regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, Arturo Prades, i amb el director de l’esdeveniment, Ivan Carrasco.

Manga&Còmic és una fira pensada per als fans del manga, l’anime, la ciència-ficció i la fantasia, que tindrà diverses parades de productes d’aquests gèneres, però també amb una extensa programació d’activitats.

Hi haurà concerts amb els grups i cantants Freak&Do, La Kame band, Wild Challengers, Nía catano, Bunny Kaisui, Vinsmoke Oscar; balls de J-pop i K-pop amb K-Pop Girona, Stardrop, D’Angels Duo, Nighthawk Crew i Kirara Projecte; xerrades amb els actors de doblatge Jose Posada, Marta Rodríguez i David García; presència d’autors de còmic, com Cels Piñol, Kim, Aitor Prieto, Francis Portela i Juan Samu; a més d’altres atractius com una rèplica a mida real de l’Ecto1, el cotxe de “Caçafantasmes: més enllà”, un concurs de cosplay, zona de jocs, exposicions d’artistes, marxandatge, food trucks... I diverses sorpreses més que es faran públiques quan s’acosti la data.

Manga&Còmic és un esdeveniment organitzat per l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i dirigit per l’associació Starraco Unlimited.

Durant la presentació de la fira, el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, Arturo Prades, ha explicat que “aquesta és una aposta molt important que va néixer vinculada al projecte Calonge, poble de llibres, però que ja té una entitat pròpia i està plenament consolidada”. Ivan Carrasco, director de Manga&Còmic, ha comentat que “amb tot l’orgull del món, podem dir que organitzem un esdeveniment friqui, on comptarem amb tota classe d’activitats molt de moda dins el món friqui actual i per a tots els públics, ja que aquest és un món molt ampli”.

1718104516image003.jpg

1718104516manga&comic_poster.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409