Cardona presenta la catorzena edició del Cicle Espais

Cardona ja ho té tot a punt per a la seva catorzena edició del Cicle Espais, una proposta consolidada al municipi que uneix música, gastronomia i cultura en indrets singulars: 20 de juliol, 2 i 31 d’agost. Enguany, amb un cartell totalment femení, caldrà reservar l’entrada en els dos primers concerts per un preu simbòlic de 2 euros, i el concert a la col·legiata es podrà comprar l’entrada al web Cardona Turisme.

La primera nit del cicle tindrà lloc dissabte 20 de juliol a les 20:30 hores amb un concert, a la plaça Àngel Guimerà, amb la cantant cubana Teresa Yanet i acompanyada per una pianista que versionaran temes populars i alguns temes propis.

Continuarà el divendres 2 d’agost amb un concert de la cantautora Sara Roy, que presenta ‘Amar’, un disc d'onze cançons on Roy s'ha volgut mostrar de totes les maneres, amb cançons més potents i alegres com "Poetes" i "No em diguis que no", i d'altres de més íntimes i profundes com "Una vez más" i "Comptant les hores". Serà al Parc del Raval de Sant Joan, a les 20:30 hores.

Beth Rodergas, al Castell de Cardona

La catorzena edició del Cicle Espais clourà amb un concert a la col·legiata del Castell de Cardona, el dissabte 31 d’agost a les 21:00 h, amb la cantautora Beth Rodergas i el seu projecte “BETH 20 anys”, on fa un recorregut pels temes més estimats, per aquells que l’han anat fent com a artista i acompanyat dalt dels escenaris.

Aquest darrer és un concert coorganitzat amb l'Agència Catalana de Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya. L’entrada té un preu de 10 euros i es poden adquirir a l’Oficina de Turisme o al web entrades.cardonaturisme.cat

Tast gastronòmic

Durant les nits de Cicle Espais la cultura es barrejarà amb la gastronomia local a càrrec de diferents restaurants de Cardona, i que s’anirà detallant a cadascun dels esdeveniments, així com de cellers DO Bages de proximitat.

1717756910cicleespais_xxss_2024-1.png
1717756911cicleespais_xxss_2024-2.png
1717756913cicleespais_xxss_2024-3.png

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409