20 persones han estat contractades gràcies al programa 30 plus del consell comarcal de l’alt penedès

Aquest programa ha facilitat que empreses i autònoms de la comarca contractessin 20 persones aturades de llarga durada i majors de 45 anys

L'objectiu del programa és fomentar la inserció laboral de les persones de més de 30 anys mitjançant un contracte de treball i una formació vinculada al lloc de treball.

El Servei d'Empresa i Ocupació del Consell Comarcal ha donat suport i assessorament a empreses i autònoms de diferents sectors (agrari, industrial, construcció i de serveis)  dels municipis d'Avinyonet del Penedès, Les Cabanyes, Castellví de la Marca, Font-rubí, Gelida, Mediona, Pacs del Penedès, Puigdàlber, Olèrdola, Sant Martí Sarroca, Sant Quintí de Mediona, Sant Sadurní d'Anoia, Santa Margarida i els Monjos, Subirats, Torrelles de Foix i Vilafranca del Penedès, en el procés de selecció de les persones i en la tramitació de les subvencions vinculades a la contractació.

Les persones contractades han rebut una formació directament relacionada amb el lloc de treball seguint el pla formatiu dissenyat i tenint en compte les necessitats específiques de cada participant.

El programa 30 plus està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal - Ministerio de Trabajo y Economía Social, en el marc del Programa SOC-30 Plus, regulat per l'Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.

1715600800programa_30_plus.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409