Tossa de Mar. Tossa acull aquest proper cap de setmana el XXV Aplec de la Sardana

Els actes començaran el dissabte 13 d’octubre a les 17:30h al Passeig Mn. Cinto Verdaguer amb una audició de sardanes. A les 22:00h, al Cinema Montserrat, concert de la Cobla Principal de Llobregat, dirigida pel mestre Josep Cassú. Per celebrar les noces d’argent de l’esdeveniment, s’estrenaran cinc composicions.

Ja el diumenge 14 d’octubre, a partir de les 10:30h al Passeig Mn. Cinto Verdaguer, celebració de l’aplec i del concurs de colles improvisades. En el cas que plogui, els actes es portarien a terme a l’edifici polivalent de l’institut.

Una quinzena d’hotels de Tossa ofereixen una promoció de cap de setmana pels assistents.

S'adjunta cartell.