Tàrrega. L’antic escorxador de Tàrrega, espai polivalent municipal, llueix quatre murals realitzats per alumnes de l’Escola d’Art Ondara

Treballs de pràctica dins la disciplina de revestiments murals i art urbà a partir d’un encàrrec de la Regidoria d’Educació, Acció Social, Ciutadania i Feminismes

Alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Ondara de Tàrrega realitzen aquests dies un obra pictòrica de gran format a l’interior de l’antic escorxador de la ciutat. Són quatre murals en pintura plàstica que plasmen diferents sectors de Tàrrega amb els seus edificis i equipaments emblemàtics. En concret, hi treballen 17 alumnes de la disciplina de revestiments murals i art urbà, d’entre 16 i 21 anys d’edat. El projecte forma part de la renovació de la sala polivalent de l’antic escorxador, espai de titularitat municipal. Es tracta d’un encàrrec de la Regidoria d’Educació, Acció Social, Ciutadania i Feminismes en el marc d’una acció consensuada amb l’EASD Ondara. A més de les finalitats ornamentals, els murals també serveixen de pràctica als joves alumnes, que inverteixen dues setmanes de feina en materialitzar l’obra. Prèviament, hi ha hagut la tasca de dissenyar els esbossos.

Entre els edificis, espais i monuments plasmats als quatre murals figuren l’Església Parroquial de Santa Maria de l’Alba, el Museu Trepat, la Farinera Balcells, la plaça del Carme, el Teatre Ateneu, el Parc de Sant Eloi, l’estació de tren o la mateixa Escola Ondara, per citar alguns exemples.

1710348833image003.jpg
1710348833alguns_dels_alumnes_de_l'easd_ondara_que_participen_en_l'obra.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409