Gironès. El Centre de Visitants del Gironès edita una postal amb promocions i ofertes dels seus serveis exclusius per la població de la comarca

Sota el lema 'Porta'ns la postal' s'ofereixen visites per 2€ al Centre d'Interpretació del Territori, 10% de descompte en productes de 'l’Espai Botiga’ i menús gastronòmics a preus molt assequibles

El Centre de Visitants del Gironès ha començat una campanya per promocionar els seus serveis a través de la difusió d'una postal i amb l'objectiu de presentar el Centre com un espai únic per descobrir el 'Gironès Territori d'Experiències!'.

Concretament i fins el 31 de desembre d'enguany, el Centre ofereix visites al Centre d'Interpretació del Territori per 2€ i gratuïtes per a menors de 6 anys. Es tracta d'un espai per descobrir, de manera interactiva, la història, el patrimoni cultural i natural, les festes, els personatges i els oficis del Gironès. Una altra de les promocions és un 10% de descompte (amb el tiquet del dinar) per comprar productes locals de la botiga en la que s'hi poden adquirir des d'aliments fins a objectes de regal i artesania de la comarca.

D'altra banda també es pot gaudir de la cuina del territori amb esmorzars, dinars, berenars i sopars per a colles a preus molt assequibles. Durant la setmana ens proposen un menú de tastets a 12€ i un menú infantil a 8€. Els caps de setmana: 14€. Els horaris són: de dimarts a diumenge de 9 a 18 hores i els dilluns tancat.

S'han editat 10.000 postals que s'han distribuït a través de bustiades a diferents poblacions del Gironès i de diferents mitjans de comunicació. També es poden obtenir a les diferents oficines de turisme de la comarca i al mateix Centre de Visitants.

Postal de promoció