Vidreres. L’Ajuntament de Vidreres aprova la regulació de la contaminació odorífera

En la darrera sessió ordinària del ple de l’Ajuntament de Vidreres celebrada el passat dijous 25 de gener, es va aprovar definitivament l’Ordenança reguladora per a prevenir i corregir la contaminació odorífera, després de resoldre les al·legacions presentades per un veí. Aquesta mesura té per objectiu reduir les molèsties dels veïns i veïnes pel que fa a les olors provinents de les indústries.

L’aprovació d’aquesta mesura era necessària per a millorar en la qualitat de vida dels veïns i veïnes de Vidreres. Enric Gual, regidor de Sostenibilitat, Medi Ambient i Energia ha destacat que “amb la regulació de la contaminació odorífera al municipi, es controlarà de més a prop totes les indústries per evitar més molèsties als ciutadans”.

La mesura està pensada per a regular i aportar solucions a les olors de les activitats que generen més malestar entre la població, conseqüència de la gran activitat industrial que hi ha i que fins ara no s’havia regulat ni controlat.

El següent pas que portarà a terme el consistori, és la formació dels tècnics municipals  per poder aplicar les mesures establertes en aquesta ordenança i controlar la contaminació odorífera al municipi.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409