Pobla de Claramunt. L’Ajuntament se suma a l’Escola d’Espectadors i Espectadores de l'Institut de Vallbona d’Anoia

La proposta, oberta a tota la comunitat educativa, segueix un funcionament similar al d’un club de lectura i inclou també el desplaçament per veure una representació al Teatre Nacional de Catalunya (TNC)

En el marc de les diferents actuacions que desenvolupa l’Ajuntament de la Pobla de Claramunt per a facilitar l’accés a la població a diferents esdeveniments culturals, el consistori ha sumat la seva col·laboració, junt amb la dels consistoris de Vallbona d’Anoia i Cabrera d’Anoia, al projecte de l’Escola d’Espectadors i Espectadores que desenvolupen l’institut Vallbona d’Anoia, el Bibliobús de Vallbona i el Teatre Nacional de Catalunya. El projecte proposa, seguint un sistema de funcionament similar al d’un club de lectura, llegir una obra de teatre i realitzar posteriorment una valoració en comú d'aquesta. Però, a més, es completa amb la possibilitat de veure l’obra representada al TNC. L’activitat està oberta al conjunt de la comunitat educativa (alumnat, famílies, professorat...) i al seu entorn.

Els llibres són proporcionats per la biblioteca, mentre que les entrades es poden adquirir amb descompte amb el codi que proporciona el centre educatiu a les persones interessades. Els ajuntaments, per la seva banda, subvencionen el transport fins al teatre.

Les obres previstes per a l’Escola d’Espectadors i Espectadores d’aquest curs són ‘La Festa’, el 2 de desembre; ‘Els Watson’, el 2 de març i ‘Els criminals’, el 25 de maig.

Les persones interessades poden inscriure’s trucant a l’institut al 93 771 98 00 o enviant un correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

1699447745escola-despectadors-23-24.png

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409