Vidreres. La Biblioteca de Vidreres guanya el concurs de la Setmana del Llibre en Català

La biblioteca Joan Rigau i Sala de Vidreres ha guanyat el concurs de la Setmana del Llibre en català, segons ha informat la regidora de Cultura de l’Ajuntament, Genoveva Mor. Aquest concurs El Joc dels Cercles,  consistia en detectar un total de cinc llibres a les biblioteques públiques de tota Catalunya, o un a les llibreries, triats i marcats amb el cercle en el que es llegia Sóc el llibre recomanat. Aquest concurs, que es va realitzar des del 16 de juliol fins al 14 de setembre, ha tingut una gran participació a nivell de tot Catalunya.

La guanyadora del premi per la seva participació al joc Busqueu els cercles de La Setmana, que s’organitzava a la Biblioteca Joan Rigau i Sala en motiu de La Setmana del Llibre en Català, ha estat una usuària de la Biblioteca de Vidreres. Aquesta usuària com a guanyadora del joc, podrà gaudir d’una ruta literària gratuïta per a dues persones.

La biblioteca de Vidreres, com a biblioteca des d'on ha participat la usuària guanyadora,  rebrà un lot de llibres. Aquest lot serà una selecció de moltes de les novetats que es van presentar a la Setmana del Llibre en Català, incloent llibres infantils i d’adults.

La regidora de Cultura a l’Ajuntament de Vidreres, Genoveva Mor, ha valorat molt positivament l’èxit de participació entre els usuaris de la biblioteca de Vidreres. En aquest sentit, tal com ha continuat Mor, no és estrany que amb l’elevada participació que ha tingut, aquesta hagi tingut més possibilitats de guanyar el premi.

Per la seva banda, la directora de la biblioteca de Vidreres, Marta Cuesta, ha agraït públicament a tots els usuaris de la Biblioteca per haver participat al concurs i aconseguir un lot de llibres per a la Biblioteca.