Sarral. Ruta pels antics espais funeraris i visita guiada al cementiri de Sarral

El 20 i el 22 d'octubre es farà una visita pels espais que antigament van ser cementiris

En el marc de la festivitat de Tots Sants, la població de Sarral gaudirà d'un passeig en la història descobrint els seus secrets i curiositats de la mà del Sarralenc i historiador de l'art Damià Amorós.

Per tercer any consecutiu, el municipi dona continuïtat a una proposta d'activitats que les edicions anteriors va exhaurir les inscripcions. Aquest any, com a novetat s'ha programat una ruta per descobrir els espais que al llarg de la història han esdevingut cementiris.

El 20 i el 22 d'octubre l'historiador Damià Amorós ha preparat una ruta per descobrir els espais que antigament van ser cementiris. La visita començarà a les 20.30 h a la plaça de l'església. L'1 de novembre, coincidint amb la festivitat de Tot Sants es farà la visita guiada al cementiri, una activitat que va ser un èxit de participació i que es realitza per tercer any consecutiu. La visita està prevista a les 19 h al cementiri.

Les places són limitades i els participants s'hauran d'inscriure al següent enllaç: https://ja.cat/cementirisarral23

Els assistents hauran de dur, preferentment, un fanalet elèctric o amb piles, o bé una llanterna. No es podran dur frontals. L'activitat està adreçada a persones majors de 14 anys.

Les visites guiades nocturnes són organitzades per l'Ajuntament de Sarral en col·laboració amb l'Oficina Jove de la Conca de Barberà.

1697624375sarral._ruta_cementiris.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409