Llagostera. Més vigilància a Llagostera per combatre l’incivisme

L’Ajuntament de Llagostera vol posar fi a l’incivisme en la recollida selectiva de residus que s’ha detectat en diverses zones i habitatges del municipi.

Per fer-ho, l’Àrea de Medi Ambient, conjuntament amb la Policia Local de Llagostera, han iniciat un seguit noves de visites a domicilis per informar de la normativa vigent en matèria de recollida de residus i el funcionament del sistema porta a porta.

La regidora de Medi Ambient, Pilar Aliu ha recordat que Llagostera disposa de varis mecanismes per poder realitzar una bona recollida selectiva de residus municipals i que fer-ho correctament comporta beneficis fiscals que poden arribar a bonificacions de fins al 40% de la taxa.

En aquest sentit el personal de l’Àrea de Medi Ambient, acompanyat de l’Agent Cívic i d’un agent de la Policia Local, ha intensificat la vigilància i les visites en els punts on s’ha detectat de forma reiterada l’incompliment dels horaris i l’abandonament de les deixalles.

En la carta entregada durant les visites realitzades s’informa de com fer correctament la recollida selectiva i es recorda que segons la legislació vigent les sancions imposades pels ajuntaments poden ser de 400€ fins a 30.000€.

16974624762.jpg
16974624763.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409