Riudellots. Riudellots de la Selva inaugura una escultura dedicada al dol perinatal

Coincidint amb el Dia Internacional de Conscienciació de la mort gestacional, perinatal i neonatal l’ajuntament de Riudellots de la Selva ha inaugurat una escultura dedicada al dol perinatal, al cementiri municipal.

L’escultura, obra de l’artista Pere Romagós (Isaac d’Aiguaviva) complementa la placa del Racó dels Estels que l’any passat es va col·locar també al cementiri. Es tracta d'un espai de repòs i record per a totes aquelles pèrdues de bebès que tenen lloc durant l'embaràs, el part o al cap de pocs dies després del naixement.

En aquest espai, totes aquelles persones que pateixin dol perinatal i que han perdut el fill o la filla que esperaven o que no han pogut seguir vivint al poc de néixer, podran disposar d'un indret on recordar-los.
A l’acte hi ha participat l’alcalde, Josep Lluís Santamaria i diversos representants de l’ajuntament.

Fotos: Iconna

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409