Puigcerdà. L’Ajuntament anuncia que l’evolució de les reserves hídriques és favorable

Degut al millorament de les reserves d'aigua, l'Ajuntament de Puigcerdà deixa sense efecte el Ban Municipal del 5 d'agost de 2023

El passat mes d'agost, davant els avisos de disminució dels nivells d'aigua potable de la xarxa municipal, es va elaborar una campanya informativa adreçada a la ciutadania, demanant la moderació del consum d'aigua, i posteriorment es va procedir a publicar un BAN Municipal amb mesures restrictives de l'ús d'aigua.

El millorament de les reserves d'aigua, juntament amb la finalització de l'estiu, les darreres pluges i que les previsions meteorològiques són òptimes per a la resta d'aquest mes d'octubre, el nivell de les reserves d'aigua s'ha anat restablint progressivament.

Per la qual cosa l'Ajuntament ha procedit a deixar sense efecte el Ban Municipal de 5 d'agost de 2023.

Tot i això, es demana a la ciutadania continuar amb un consum responsable i moderat de l'aigua.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409