Rocafort de Queralt. Comença l'enregistrament de les entrevistes a Rocafort de Queralt per recuperar la memòria oral

Amb la participació del jovent del poble es vol recuperar la memòria oral sobre "la vida d'abans"

El matí del divendres 23 de juny van començar els treballs d'enregistrament de les entrevistes a les persones grans de Rocafort de Queralt i realitzades pel jovent del poble.

L'Ajuntament de Rocafort de Queralt i l'Oficina Jove de la Conca han estat treballant coordinadament per tirar endavant el projecte de recuperació de la memòria oral de Rocafort de Queralt per tal de documentar sobre "la vida d'abans", l'escola, la guerra, les festes.

Les persones grans de Rocafort expliquen a través d'unes entrevistes realitzades pel jovent del poble, amb el suport d'una historiadora local i enregistrades i realitzades per un professional en audiovisual, com era la vida d'abans, com era l'escola, les vivències de la guerra i la participació en les festes i vida social del poble.

Tot el treball realitzat es presentarà a la població i el resultat del vídeo serà entregat a l'Arxiu comarcal per ser consultat.

1688059707roc_1.jpg
1688059707roc_2.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409