Sant Jordi Desvalls. L’Ajuntament de Sant Jordi Desvalls estrena catàleg de tràmits

Amb la voluntat d'apropar i facilitar la relació de la ciutadania amb el consistori, l’Ajuntament de Sant Jordi Desvalls ha ampliat el seu catàleg de tràmits en línia.

Els tràmits, 13 a data d’avui, estan classificats per temàtiques segons el seu àmbit d’aplicació i permeten la seva tramitació en línia les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any.

Per a cada un dels tràmits disponibles el catàleg ofereix una descripció del tràmit, així com informació de qui ho pot sol·licitar, la documentació que es requereix per a realitzar el tràmit i el cost, si s’escau.

Entre els tràmits disponibles hi ha la possibilitat de demanar un volant o certificat d'empadronament, l'alta al padró municipal d'habitants i la comunicació prèvia d'obres, entre d’altres.

Els tràmits relacionats amb urbanisme com són la comunicació prèvia per a la instal·lació d’energies renovables, la comunicació prèvia d’obres, la comunicació prèvia de primera utilització i ocupació, s’ha fet després de l’aprovació de l’Ordenança reguladora de la intervenció administrativa en els actes d’edificació i ús del sòl, i que ha permès fer més simples els tràmits per a les petites obres i instal·lacions, i poder començar més ràpidament les obres sense esperar una resposta per part de l’Ajuntament.

A més, aquests nous tràmits específics, permetran als veïns del municipi presentar les seves sol·licituds de forma totalment autònoma, sense necessitat de contactar amb els serveis tècnics o de desplaçar-se fins a l’Ajuntament.

Podeu accedir al catàleg de tràmits des d'aquí

1685975956captura_de_pantalla_2023-06-05_a_les_16.00.56.png

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409