Bigues i Riells. Arriba la 5a edició de la Nit del Comerç

Dissabte 3 de juny, Bigues i Riells del Fai celebrarà la cinquena edició de la Nit del Comerç. L'Associació de Comerciants de Bigues i Riells Comerç Actiu (BIRCA) organitza aquesta jornada amb el suport de la regidoria de Promoció Econòmica del consistori. Enguany l’esdeveniment tindrà, com a eix central, la moda, que es traslladarà a la plaça de Miquel Bosch en forma de passarel·la!

De les 18.00 a les 24.00 hores, la plaça estarà farcida de parades de comerços i restauració col·locades al voltant d’una autèntica passarel·la de moda. El vespre del 3 de juny la clientela de les botigues es convertirà en models, que trepitjaran la catifa vermella de la plaça de Miquel Bosch.

A més, durant tota la tarda i fins que caigui la nit hi haurà un ampli ventall d’activitats i d’actuacions.

Programació

-18.00 h Tallers infantils.

-19.30 h Passarel·la de moda.

-20.30 h Tast de vins (places limitades amb inscripció prèvia a can Sapera).

-22.00 h Sorteig.

-22.30 h Música en viu amb Police Line.

-0.00 DJ fins que s’acabi la festa.