Blanes. Recepció a l’Ajuntament de Blanes amb el Rotary Club Sanremo Hanbury d’Itàlia i el RC Blanes-Costa Brava

Aquest passat divendres la Sala de Plens de l’Ajuntament de Blanes va allotjar una recepció on els i les protagonistes van ser els i les membres de dues entitats agermanades en el temps i l’espai. Es tractava del Rotary Club Blanes Costa Brava, que actuava d’amfitrió del RC de Sanremo Hanbury d’Itàlia, dues localitats unides pel mediterrani i, al mateix temps, per anys de mútua amistat.

La recepció la va encapçalar l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, acompanyat de regidors, així com de membres de les dues entitats convidades d’Itàlia i Catalunya. En aquest sentit, el CR Blanes l’encapçalava el seu president, Walter Bilek, mentre que el portaveu del CR Sanremo era Jean Paolo Marineli. Una vintena de membres de l’entitat rotària italiana estan fent aquests dies un viatge turístic i cultural durant el qual s’han retrobat amb amics i companys de fa temps, principalment amb un sopar de gala celebrat dijous a la nit.

El RC Blanes i el RC Sanremo Hanbury porten més de 30 anys agermanats, i han impulsat diversos projectes solidaris de manera conjunta. Un d’ells va ser fa uns anys la restauració de la Font de la Mina Cristal·lina (que està inclosa a l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya), i un altre de força apreciat per totes dues entitats és la posada en marxa d’una sala de fisioteràpia per a nens i nenes amb càncer a Natal (Brasil).