Calaf. L'Escola de Música de Calaf celebra 25 anys amb la cantata '...i no em venien a buscar'

El concert serà el 26 de maig a les 18h al Casal de Calaf i comptarà amb la col·laboració de l'Escola Alta Segarra, l'actor i director d'Els Pastorets, Eloi Fonoll, i l'actriu, cantant i humorista Lloll Bertran

Aquest curs 2022-2023 l'Escola Municipal de Música de Calaf compleix 25 anys. Per celebrar-ho, s'està organitzant un concert multitudinari on hi participaran fins a 150 músics i cantaires.

El concert tindrà lloc el 26 de maig a les 18 h al Casal de Calaf i s'interpretarà la cantata "... i no em venien a buscar" amb música de Joan Vives i text de Piti Español que explica la història d'un alumne que va participar en el concert inaugural de l'Escola de Música el curs 97/98 i no el van passar a recollir mai. Ara, 25 anys més tard, apareix aquest infant sent un adult i repassa diferents fets històrics i els valors i la importància del cant, les corals, les escoles de música...

La proposta comptarà amb uns col·laboradors d'excepció, com són els alumnes de cicle superior de l'Escola Alta Segarra, l'actor i director d'Els Pastorets, Eloi Fonoll, i l'actriu, cantant i humorista Lloll Bertran.

Les localitats són numerades i les entrades es venen anticipadament al preu de 5€ a través de la web del Casal de Calaf  entrades.casaldecalaf.cat

1684318553cartell_concert_25a_(3).jpg