Banyoles. L’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Banyoles estrena portal web

www.cultura.banyoles.cat és l’adreça del nou portal web de l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Banyoles. També s’hi pot accedir a partir del bàner de la pàgina principal del web oficial del consistori banyolí, el banyoles.cat. Ho ha presentat aquest dimecres al matí el regidor de Cultura i Festes, Jordi Bosch Batlle, acompanyat de tècnics dels equipaments municipals i dels serveis de Cultura de l’Ajuntament de Banyoles.

Es tracta d’un lloc web molt intuïtiu on es pot tribar la informació de la Biblioteca, els Museus, Festes, El Tint, l’Ateneu, el Teatre Municipal i la Factoria. Es podran fer sol·licituds a través de la pàgina web i accedir a la compra de les entrades. També incorporarà el 2.0 amb Twiter i Facebook.

El regidor de Cultura i Festes, Jordi Bosch Batlle, ha manifestat que “és un manera àgil per difondre tot el què es genera culturalment a la ciutat i que tingui el major ressò possible”.

Podeu visitar el nou portal des del següent enllaç: http://cultura.banyoles.cat

Foto: Ajuntament de Banyoles