Figueres. Reunió amb els veïns i veïnes de Vilatenim

L’alcalde de Figueres, Santi Vila, s’ha reunit aquesta setmana amb mig centenar de veïns i veïnes de la Vilatenim. A la trobada, realitzada dilluns passat a la seu del Consell Municipal d’aquesta zona de la ciutat, també hi varen assistir la presidenta del consell, Dolors Viñolas, i tècnic municipals.

Aquesta ha estat la primera d’una roda de trobades que l’alcalde realitzarà per diferents punts de la ciutat durant les properes setmanes i mesos. A Vilatenim es va tractar la reforma del seu cementiri. En breu es contractaran les obres per aquesta reforma i el Govern, responent a una petició del veïns, es va comprometre a estudiar la opció de fer-hi més nínxols, sempre i quan el pressupost ja tancat ho permeti.
També es va avançar que en el proper pla anual d’asfaltatge s’estudiarà la possibilitat d’incloure la millora d’alguns dels carrers de Vilatenim. Finalment, l’alcalde i els veïns van tractar temes que afecten al creixement d’aquest sector de la ciutat.