L’Ajuntament de Blanes i TV La Selva emetran diversos continguts amb motiu de les Eleccions Municipals 2023

Coincidint amb el primer dia de la campanya electoral, a partir de demà divendres 12 de maig l’Ajuntament de Blanes i TV La Selva posaran a disposició de la ciutadania diversos continguts audiovisuals que el Servei de Comunicació del consistori ha preparat de cara a les Eleccions Municipals del 28 de maig, que s’aniran allotjant al web https://municipals.blanes.cat

L’objectiu és que la ciutadania pugui conèixer millor tant els candidats i candidates com les propostes que defensen als respectius programes electorals les 13 propostes polítiques que concorren enguany als comicis municipals. Els continguts són principalment tres: entrevistes amb els i les caps de llista; un Debat Electoral amb les 13 candidatures; i el seguiment dels resultats minut a minut a través de l’Informatiu Especial Nit Electoral.

Les entrevistes es van enregistrar en vídeo el passat cap de setmana, i a partir del divendres es podran començar a veure en directe pel Canal 46 de la TDT que emet arreu de la comarca TV La Selva. La periodista selvatana Aída Fuentes s’ha encarregat d’entrevistar els 13 caps de llista de les candidatures d’aquest 2023. Cada entrevista s’emetrà per TV La Selva en cinc franges horàries, i també es podran visionar online al web https://municipals.blanes.catl  i el de TV La Selva: https://www.tvlaselva.cat/

Debat Electoral el 24 de Maig al Teatre de Blanes amb els 13 candidats

Un altre dels continguts serà el Debat Electoral que s’emetrà en directe el vespre del dimecres 24 de maig a partir de les 20 h des del Teatre de Blanes, amb els caps de llista de les 13 candidatures. S’encarregarà de moderar-lo la periodista Aída Fuentes, i s’ha organitzat comptant amb el suport del diari El Punt-Avui.

A més de poder-se seguir presencialment des del Teatre de Blanes, també es podrà veure en directe per TV La Selva, en streaming per la plana de l’Ajuntament de Blanes, i per Ràdio Blanes. S’ha fet un esforç en especial des del punt de vista tècnic i logístic per poder donar veu a les 13 candidatures que concorren: ERC; PSC; BECP; C’s; JxB; Blanes, Si; CUP; PP; APB-IdSelva; VOX; PDB; Valents; i Grup Blanes.

Especial Informatiu Nit Electoral Municipals de Blanes 2023

La culminació dels 15 dies de campanya -que comencen aquesta mitjanit- tindrà lloc el diumenge 28 de maig, amb la celebració dels comicis locals. A partir de ¾ de 8 del vespre començarà un Programa Especial Informatiu de seguiment de la Nit Electoral, des d’un plató de televisió que s’instal·larà al Passeig de Dintre, davant l’edifici de l’Ajuntament de Blanes.

Diversos departaments del consistori, en coordinació amb el Servei de Comunicació, estan preparant aquests dies els dispositius i els recursos necessaris per oferir els resultats que es vagin sabent minut a minut, barri per barri, arreu de les 40 meses de votació ubicades en 19 seus electorals. Quan el recompte de vots ja comenci a ser prou representatiu, es copsaran les valoracions dels caps de llista de les diferents candidatures, a qui es convidarà perquè s’acostin al plató de TV.

1683805663enregistrament_entrevistes_candidats_4.jpg
1683805663enregistrament_entrevistes_candidats_3.jpg