Arriba el Vinyafest en família 2023 Costa Daurada – Conca de Barberà

Els pròxims dies 20 i 21 de maig arriba el Vinyafest en família a Sarral i Solivella, una iniciativa de l'àrea de turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà juntament amb el Patronat de Turisme Costa Daurada.

Durant aquests dos dies hi haurà multitud d'actes pel públic familiar, per nens i per adults, parelles i grups d’amics, tots els actes són gratuïts menys les visites als cellers que són de pagament.

El dissabte les activitats que es fan a Sarral i són les següents:

A les 10.30 hores, Gimcana "Estimem i vivim la vinya" a càrrec de les guies de Sarral. És una gimcana familiar, el lloc d’inici és la plaça de la cooperativa de Sarral al Celler Modernista i tot i que és una activitat gratuïta, cal fer inscripció prèvia a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

A les 11 hores tindrà lloc la visita guiada al celler modernista de Sarral. És una activitat que té un preu de 6 euros i que cal reservar als telèfons 977890031 o al 621144248.

De 12 a 14 hores a la plaça del Celler Modernista hi haurà dos tallers a càrrec de l'artista Laura Magrinyà: el primer és taller de pintar amb vi i altres tints naturals i el segon és el taller de creació de personatges amb collage i elements naturals. Tots dos són gratuiïts.

De 12 a 14 hores hi haurà vermut musical amb Dj. Mr. Beats i on els cellers oferiran copes de vi i cava, begudes, aperitiu... a la plaça del mateix Celler Modernista.

A la tarda, a les 16 hores es farà un passeig literari a càrrec del club de lectura de Sarral, a les 17 hores berenar amb pa, vi i sucre i a les 18 hores l'hora del conte a càrrec de Juga i Aprèn. Aquestes activitats són gratuïtes i totes es duran a terme a la plaça del Celler Modernista.

Pel que fa al diumenge 21 de maig, les activitats es duran a terme a Solivella. Començaran a les 10 del matí amb una visita guiada al Celler Sanstravé. És una activitat que té un cost de 8 euros i cal fer inscripció prèvia a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

A les 11 hores es farà el taller "Estels màgics" a càrrec de l'artista Gina Sandúa al Pati del Castell de Solivella és una activitat gratuïta.

I per finalitzar, de 12 a 14 hores al mateix Pati del Castell, hi ha una gran fi de festa amb música i vi, vermut musical amb Dj. Lluís Gavaldà on el cantant d'Els Pets punxarà les seves cançons preferides i on els cellers oferiran copes de vi i cava, begudes i aperitius.

El Vinyafest en família és una activitat que organitza l'àrea de turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i en la que hi col·labora el Patronat de Turisme de Costa Daurada, els Ajuntaments de Sarral i Solivella, el grup de guies de Sarral, el Celler Portell, vinícola de Sarral, el Celler Mas del Nen de Bodegas Bellod, el celler Sanstravé i la Cooperativa agrícola de la Conca de Solivella.

1683805660cartell_vinyafest-cartell_v3_page-0001.jpg