Tossa de Mar. Celebrada amb èxit la primera edició del Torneig Costa Brava de voleibol

El Pavelló Poliesportiu de Tossa ha estat l’escenari aquest darrer cap de setmana de la primera edició del Torneig de Voleibol Costa Brava, organitzat pel Club Voleibol Viladecans i Promociones JT. Tant participants com acompanyants van disfrutar de descomptes i promocions en hotels i restaurants durant tot el cap de setmana.

Del torneig, que es va disputar en categories cadet, juvenil i sènior femenins, va destacar la gran afluència de públic durant els dos dies de competició en una població que va bolcar-se en l’esdeveniment, destacant la presència de l’alcaldessa, Gisela Saladich, i del regidor d’Esports, Ignasi Sallès, que van assistir a l’entrega de premis de diumenge al migdia, així com del director de l'esdeveniment, Jorge Tobeck.

El CV Lloret va ser el triomfador en categoria cadet després de protagonitzar un gran torneig derrotant al CV Viladecans i al CV Vall d’Hebron B. La millor jugadora del torneig va ser la central del CV Lloret, Marina Urpí.

En categoria juvenil el triomf va caure del costat de l’organitzador CV Viladecans. Les noies de Lluis Amat van derrotar als altres dos rivals, CV Viladecans B i CV Lloret i van fer-se amb la victòria en aquesta primera edició del torneig. La col•locadora del CV Viladecans, Xenia García, va resultar escollida millor jugadora de la competició.

I en categoria sènior, el CV Barberà Comerç Urbà va ser el vencedor final derrotant al CV Viladecans de Segona Divisió per 3-1 en un partit molt ajustat i en el que les vallesanes van acabar imposant-se amb un bona direcció en el joc de Laura Martínez, proclamada millor jugadora del torneig.

Els equips participants van tenir l’opció d’aprofitar l’oferta hotelera facilitada pels organitzadors del torneig. A més, els acompanyants disposaven d’un preu especial d’hotel i de descomptes en restaurants per dinar i sopar.

El torneig va tenir la participació especial de jugadores de Superlliga Femenina, que van fer de madrines de les més petites al llarg del torneig; i va comptar amb trofeus i obsequis de l’Oficina de Turisme de Tossa per a tots els participants.

Servei de Premsa - Ajuntament de Tossa de Mar

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409