Vidreres. L’esplanada del pavelló de Vidreres acollirà una nova edició de la descarregada d’antiguitats

La fira, que s’ha programat per al divendres 12 d’octubre -diada festiva-, s’iniciarà les vuit del matí i s’allargarà fins passades de les dues del migdia. De moment, tal com ha avançat el mateix regidor de Promoció Econòmica, Jordi Gómez, ja hi ha confirmades la assistència d’una vintena d’expositors i s’espera que per al proper cap de setmana de la Fira aquesta xifra s’hagi augmentat amb una desena més de marxants.

L’esplanada del pavelló municipal de Vidreres acollirà una nova edició de la descarregada d’antiguitats d’aquesta població, segons ha informat el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Gómez. Aquesta fira, que està dedicada al món de les antiguitats, es va impulsar a l’inici d’aquesta legislatura conjuntament per les regidories de Promoció Econòmica i la de Fires. Sens dubte, tal com ha explicat Gòmez, l’èxit de visitants que es va assolir en la primera edició celebrada el mes de gener va fer que des de l’equip de govern ( CiU-VST-ERC) es valorés la possibilitat de celebrar-ne dues o tres cada any amb l’objectiu de consolidar la descarregada de Vidreres com una de referència a les comarques gironines.

Les regidories de Promoció Econòmica i de Fires i Festes, encapçalades per Jordi Gómez i Joan Bosco respectivament, varen treballar conjuntament per impulsar aquesta fira pionera a la població de Vidreres a principis d’aquest any. Des de l’equip de govern ( CiU-VST i ERC) s’han programat també diverses activitats per al mateix dia perquè les persones que visitin Vidreres gaudeixen dels atractius de la vila i s’hi quedin tot el dia. En aquest sentit, Gómez ha assegurat que “és molt important que els forans que visitin la Fira d’Antiguitats tinguin la oportunitat de desplaçar-se al centre neuràlgic de la nostra vila i conèixer el nostre municipi, els llocs d’interès, els comerços i restaurants, etc. Per això, des de l’equip de govern s’ha cregut oportú la programació d’altres activitats que permetin que els visitants s’endinsin al centre urbà”.