Llagostera. Llagostera revalida el segell Infoparticipa amb el 100% dels indicadors i rep el Premi Extraordinar

Per setena vegada consecutiva, l’Ajuntament de Llagostera ha rebut el Segell Infoparticipa impulsat pel Grup d'Investigació ComSET (Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Llagostera ha assolit de nou el 100% dels indicadors que avaluen la transparència i la qualitat de la informació que es publica a la pàgina web del consistori i al seu portal de transparència. A més, l’Ajuntament de Llagostera ha rebut també el premi extraordinari, que el contingut i la redacció de les notícies publicades, juntament al Consell Comarcal del Vallès Occidental i als ajuntaments de Canovelles, Manresa, Palau-solità i Plegamans, La Ràpita, Sallent i Sant Vicenç dels Horts.

Enguany, dels 947 ajuntaments de Catalunya, 145 han rebut el Segell Infoparticipa i d’aquest només 45 han obtingut un 100% d'indicadors positius.

L'acte d'entrega dels guardons ha tingut lloc aquest dilluns a la sala d'actes del Rectorat de la UAB. Ha recollit el guardó el regidor responsable de l’àrea, Eduard Diaz.

1679406888unknown.jpg