Salt. L’Alcalde de Salt i el Conseller de Cultura inauguren demà el nou Centre d’Arts Escèniques

● L’acte es farà en el hall d’aquest nou equipament, tant bon punt acabi la representació de Macbeth que inaugura el Festival Temporada Alta.

L’Ajuntament de Salt ha convidat a l’estrena, als exalcaldes de la vila, als fills predilectes i als guanyadors del premi 3 de març.

L’Alcalde de Salt, Jaume Torramadé, i el Conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Ferran Mascarell inauguraran demà dijous 4 d’octubre el nou Centre Arts Escèniques de la vila. L’acte començarà tant bon punt hagi acabat la representació de Macbeth de William Shakespeare, adaptada per Àlex Rigola, i que inaugura al Festival Temporada Alta. La inauguració es farà en el hall d’aquest nou recinte. A banda de l’alcalde de Salt i president de la Diputació de Girona, Jaume Torramadé, i el conseller de Cultura, Ferran Mascarell, a la inauguració també hi seran presents, el Director General de Promoció i Cooperació Cultural de la Generalitat, Jordi Cabré, el Secretari General de Cultura, Xavier Solà, el Subdelegat del Govern espanyol, Carles Jaume, el Vicepresident de la Diputació Xavier Soy, l’alcalde de Girona Carles Puigdemont, així com diversos diputats al Congrés i al Parlament i regidors de Girona i Salt.

Per a una ocasió tant senyalada, l’Ajuntament de Salt, ha volgut també convidar als exalcaldes de la població, als fills predilectes i a tots els guanyadors dels premis 3 de març que s’han atorgat a la vila.

El Centre d'Arts Escèniques de Salt, està situat a la Factoria Cultural de la Coma Cros. Aquest serà la seu d’El Canal i ha de convertir-se en un centre, sobretot, de creació cultural, però també d’exhibició, gràcies a la seva sala principal, modulable i versàtil. El nou equipament, que demà s’inaugura, ocupa una superfície construïda de 1.994 m², dividits en tres plantes.