Sant Feliu de Guíxols. L'èxit de públic allarga fins al 21 d'octubre l'exposició 'Paisatges de llum, paisatges de somni. De Gauguin a Delvaux. Col·lecció Carmen Thyssen'

La mostra inaugural de l'Espai Carmen Thyssen de Sant Feliu de Guíxols ha assolit les expectatives més optimistes que preveien 30.000 visites. Aquesta xifra inicial ha quedat superada perquè, aquest cap de setmana, més de 32.000 persones hauran vist l'exposició. El ressò de 'Paisatges de llum, paisatges de somni. De Gauguin a Delvaux' fa que la mostra es mantingui oberta fins el dia 21 d'octubre, una quinzena més del que era previst. Els 53 quadres que es mostren a l'Espai Carmen Thyssen són de la col·lecció privada de la baronessa i procedeixen del Museu Thyssen-Bornemisza (Madrid), del Museu Carmen Thyssen de Màlaga i del Museu Nacional d'Art de Catalunya (Barcelona). L'horari, a partir del 8 d'octubre, serà de les 10 a les 13hores i de les16 a les 19 hores, els dies laborables. Dissabtes, diumenges i festius de 10 a 19 hores.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409