Calonge i Sant Antoni. L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni habilitarà un espai de passeig seguint la riera de Calonge, projecte guanyador dels Pressupostos Participatius 2023

La votació final ha tingut una participació de 841 persones, el que suposa un increment de l’11% respecte a l’any passat.

El projecte guanyador dels Pressupostos Participatius 2023 de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, organitzat per la regidoria de Participació Ciutadana, ha estat l’habilitació d’un espai de passeig natural seguint la riera de Calonge, amb 380 vots. Aquest passeig serà sense asfalt ni formigó, només amb sorra, herba, baranes de fusta i bancs.

La votació de la fase final ha tingut novament unes bones dades de participació: 841 persones han emès el seu vot, el que suposa un increment de l’11% respecte a l’any passat.

La participació estava oberta als majors de 16 anys empadronats al municipi i titulars i cotitulars de segones residències. Sumant totes les fases dels Pressupostos Participatius 2023 (recollida de propostes, primera volta de votació i votació final), hi ha hagut un total de 1.751 participacions, un increment de 272 respecte l’any passat, en què hi van haver 1.479 participacions.

Els participants de la votació final han hagut de triar 1 dels 3 projectes escollits en la primera volta de votació. El projecte classificat en segona posició ha estat l'adaptació de les voreres i els passos de vianants del municipi per a persones amb mobilitat reduïda, amb 357 vots. Finalment, la tercera posició ha estat pel projecte de millora dels camins rurals de Calonge i Sant Antoni amb actuacions en els punts més malmesos per les pluges, amb 104 vots.

La votació s’ha dut a terme telemàticament i presencialment a les Oficines d’Atenció Ciutadana, pavellons i biblioteques del municipi. L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni destinarà 125.000 euros al projecte.

1674629099image002.jpg
1674629100imatge1.jpg