Riudellots de la Selva. Inauguració dels nous accessos al pavelló municipal de Riudellots de la Selva

Aquest dissabte 10 de desembre s’han inaugurat els nous accessos del pavelló municipal de Riudellots de la Selva. Aquesta reurbanització ha suposat una inversió de 355.588,64€ i una millora en l’accessibilitat i dignificació de l’entorn. L’objectiu d’aquestes obres ha sigut solucionar els problemes de funcionament i millorar l’estètica per tal de fer el pavelló municipal més accessible.

Concretament, s’ha ampliat la zona d’aparcaments amb 31 places de cotxes i 8 de motos. S’ha habilitat una zona de pas exclusiva per a vianants, tant amb rampes com amb escales. I s’ha millorat el mobiliari urbà amb la col·locació de 6 bancs, papereres i aparcaments per a bicicletes. Pel que fa la jardineria, s’han cobert 276m2 amb arbustos, plantes aromàtiques, roures i alzines.

Com també s’ha instal·lat més enllumenat per il·luminar i millorar la seguretat a l’entorn de l’equipament esportiu. Amb aquestes obres “hem aconseguit que un dels equipaments més importants i concorreguts del municipi com és el pavelló sigui més accessible i segur, tant per a vianants com vehicles”, tal i com ha explicat l’alcaldessa Montserrat Roura. Durant la inauguració s’ha fet una classe gratuïta de Ciclo Indoor i s’h ofert un refrigeri per a tots els assistents.