Figueres. L’alcalde es reuneix amb els directors i directores de les escoles de primària de la ciutat

L’alcalde de Figueres, Santi Vila, s’ha reunit aquest matí amb els directors i directores de les escoles de primària de la ciutat. Acompanyat pels regidors  d’Educació i Serveis Urbans, Josep Maria Godoy i Joaquim Felip, la trobada ha servit per valorar l’inici del curs escolar 2012-2013, el qual s’ha produït sense incidents destacables a la ciutat.

Vila i els responsables de les escoles de primària han parlat també de les expectatives i problemes del sector, així com de les obres de manteniment i reparació que s’han fet als centres durant els mesos d’estiu. Una despesa assumida per l’Ajuntament i es paga a través d’una partida pressupostària dotada en 170.000 euros, quantitat destinada al manteniment d’edificis municipals, com per exemple les escoles.
Aquest estiu, la brigada municipal -i en alguns casos empreses contractades per treballs més específics- han realitzat més de mig centenar de reparacions o millores a onze centres, entre els quals hi ha vuit escoles de primària, l’escola d’adults i dues de les llars d’infants de Figueres.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409