Santa Coloma de Farners. L’artista colomenca Glòria Morera presenta el seu darrer llibre 'Una Euridíce turmentada. Poema bilingüe en tres parts'

La presentació es fa el proper divendres 5 d’octubre a les 20:00 h, a la Biblioteca Municipal Joan Vinyoli de Santa Coloma de Farners

Poeta, pintora i escultora, Glòria Morera ens presenta ara un nou llibre de poemes. L’any 1986 va presentar el seu primer llibre de poemes Atibes, del qual es va fer una segona edició l’any 1981. Posteriorment van veure la llum publicacions com Las noches de Innana. 64 poemes i 9 il·lustracions, Cartes d’una artista al seu mecenes i el llibre de memòries Caballete Cojo-nudo.

Ara, de la mà de Curbet Edicions, la polifacètica Glòria Morera presenta Una Euridíce turmentada en la que és la seva darrera publicació, però que no serà l’última ja que té entre mans un nou llibre. A la presentació hi intervindran representants de l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners, l’editor Quim Curbet, Daisy González Broche (psicòloga) i la pròpia Glòria Morera i Font.

Gabinet de Premsa

Regidoria de Comunicació

Ajuntament de Santa Coloma de Farners

www.scf.cat