Cassà de la Selva. La Unió de Botiguers de Cassà de la Selva posa en marxa l'Eurotap

Es tracta d'una iniciativa que pretén fidelitzar als clients a través de vals de descompte
La campanya ja està en marxa i estarà en vigor fins el 30 de setembre

Una vuitantena d'establiments de la Unió de Botiguers de Cassà de la Selva han posat en marxa la campanya 'Eurotap', una iniciativa que busca incrementar la fidelització dels clients en els comerços locals. Consisteix en aplicar un descompte que serveixi per comprar a totes les botigues de la UBC que formin part de la campanya. La moneda o val descompte s'inspira en els reclams de Cassà de la Selva i conté imatges de taps de suro i dels gegants del poble.

La campanya està obtenint una bona acceptació i més de la meitat dels comerços de la UBC ja s'hi han adherit. Cada botiga, segons el producte que tingui aplica l'Eurotap segons el seu marge comercial.

TASTETS DE FESTA MAJOR
L'altre iniciativa, també pionera dins la UBC, és oferir als clients un tastet per la Festa Major, el dissabte 14 juny, de 10 a 1 del matí, on es preveu que serà seguit per la majoria de comerços de Cassà de la Selva. Aquest tastet, consistirà en oferir un producte ja sigui una beguda o tapes fetes pels mateixos comerciants.

Aquests actes se sumen als que ja són habituals com la botiga al carrer del setembre per Santa Tecla i el caga tió pel desembre.