Vilablareix. Jornada de Portes Obertes a "El Rusc” de Vilablareix

1El proper dissabte 6 d’Octubre de 10 a 12 del matí, l’Ajuntament de Vilablareix oferirà una Jornada de Portes Obertes en el seu Viver d’empreses "El Rusc”, amb la finalitat que les empreses i entitats interessades puguin visitar-lo i conèixer les utilitats i condicions que s’hi ofereixen.

El dilluns 24 de setembre va començar el període d’inscripció per a la concessió de lloguer dels locals del Viver d’Empreses “El Rusc” de Vilablareix. Aquest servei públic municipal s’ha emplaçat als baixos d’una promoció municipal d’habitatges per a joves i neix amb la idea d’esdevenir l’espai físic de nous projectes empresarials relacionats amb les àrees de serveis i comerç innovador. El Rusc és un servei que permetrà a 12 empreses disposar d’un local amb mobiliari i equipament informàtic bàsic (ordinador portàtil, impressora, etc.)i  un d’espai de reunions  comú. També comptarà amb l’assessorament per part del Servei Local d’Ocupació perquè el projecte tiri endavant amb plenes garanties d’èxit.

1Segons l’alcalde, David Mascort, El Rusc es posarà en funcionament el mes de novembre i estarà ocupat per empreses dedicades a serveis o a comerços innovadors que abasteixin el municipi d'alguna de les ofertes comercials inexistents fins ara. Les empreses productores i d’emmagatzematge queden excloses d'aquesta concessió donat que els espais d'El Rusc són mòduls i despatxos, i no pas magatzems.

La Mar Cases, AODL del municipi i encarregada del funcionament del viver, explica que la tria dels empresaris i emprenedors que ocupin els 12 despatxos del viver es farà per barematge de puntuació. Es tindran en compte criteris com ara el grau de viabilitat del pla d’Empresa que hauran de presentar, estar empadronat a Vilablareix, que el projecte generi ocupació al municipi a curt, mig o llarg termini i el grau d’innovació de l’empresa o projecte, entre d’altres. Un cop escollits els 12 projectes guanyadors, es signarà un conveni a partir del qual disposaran del local amb un cost de lloguer de 5€/m2 al mes. La permanència al Viver serà de 3 anys i es podrà prorrogar fins a un màxim de 5.

El termini per inscriure’s en la convocatòria per seleccionar els 12 usuaris d'El Rusc acaba el proper 15 d’octubre inclòs. La convocatòria es troba a la plana web de l’Ajuntament de Vilablareix en l’apartat del perfil del contractant.

Totes aquelles persones interessades en visitar El Rusc el proper dissabte 6 d’octubre, demanem confirmin l’assistència a Mar Cases a través del correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o bé telefonant al 972 40 50 01.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409