Calonge. L’alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler, destitueix el regidor Norbert Botella

Jordi Soler justifica la decisió per la inadaptació al treball en equip per part de Botella

L’alcalde explica que “tenim tots els projectes de la legislatura en marxa i no hem de patir per tirar endavant i acabar aquesta legislatura. Estic segur que en temes importants de municipi ens entendrem amb la resta de grups municipals”

L’alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler (Junts), ha destituït del govern el regidor Norbert Botella (Republicans), al qual li ha retirat les competències de Medi Ambient, Cultura i Ensenyament. D’aquesta manera el regidor Norbert Botella (Republicans) deixa de formar part de l’equip de govern de Calonge i Sant Antoni.

Jordi Soler ha justificat els motius de la destitució de Botella i ha explicat que “ha estat una decisió personal molt pensada perquè malgrat haver fet coses bones, el regidor Norbert Botella no ha tingut cap adaptació a la resta de membres de l’equip de govern”. Soler ha afegit que “aquesta decisió presa per mi ha estat absolutament consensuada pels 8 membres del govern i per tant se li ha comunicat aquest matí, si bé també és cert que aquest mateix matí encara se li ha ofert una última oportunitat d’adaptar-se al grup i seguir-ne formant part, però no ha volgut entrar en raó”.

Amb l’expulsió del regidor Norbert Botella el govern de Calonge i Sant Antoni estarà format per Junts (4 regidors), PSC (3 regidors) i PP (1 regidor) i queda en minoria. En aquest sentit, Soler ha explicat que “tenim tots els projectes de la legislatura en marxa i no hem de patir per tirar endavant i acabar aquesta legislatura. Estic segur que en temes importants de municipi ens entendrem amb la resta de grups municipals per tirar-los endavant”.

1657623670image002.jpg
1657623671jordi_soler_-_marti_artalejo.jpg
1657623671govern_2020.jpg
1657623671norbertbotella.png