Arriba el Shopping Weekend de Tossa de Mar amb més de 2.000 € en premis

Aquest 2 i 3 de juliol comprar a Tossa de Mar té premi, ja que si es fa una despesa mínima de 50€ en qualsevol dels establiments adherits a la Unió de Botiguers es pot entrar en el sorteig de: 10 vals de 100 € per comprar a les botigues de la UBTossa, 3 vals de 100 € per sopar als restaurants Bahia, Capri i Can Carlus, i una nit amb esmorzar inclòs al Gran Hotel Reymar i a l’Hotel Golden Bahia & Spa de Tossa. En total, tots els premis junts superen els 2.000€.

Per poder participar cal seguir el compte d’Instagram de la Unió de Botiguers, fer m’agrada a la publicació promocional del Shooping Weekend, fer un comentari etiquetant a les persones amb les que es vol compartir el premi i acreditar, mitjançant un o diversos tiquets de compra, una despesa de 50€ efectuada el 2 i 3 de juliol a Tossa.

Fent-se una selfie a qualsevol dels establiments associats de la UBTossa i compartir-la amb un post o un story a l’Instagram, dona més opcions a guanyar un dels premis.

Els premis es sortejaran el dia 4 de juliol a les 20 h.

Es poden consultar les bases del sorteig en el següent enllaç.

1657039590unknown-2.jpg