Altafulla. Cursets de natació a la piscina municipal, del 4 de juliol al 29 d'agost

Les inscripcions es podran fer a partir del pròxim dilluns 20 de juny a través d'Inicatives Esportives de Tarragona

L'Ajuntament d'Altafulla posa de nou en funcionament l'oferta d'activitats aquàtiques durant els mesos de juliol i agost a la piscina municipal, a càrrec de l'empresa Iniciatives Esportives de Tarragona (IET).

S'ofereixen quatre torns que van del 4 de juliol al 29 d'agost adreçats tant a nens i nenes majors de 2 anys com a adults. El programa inclou cursets de natació per a infants de 2 i 3 anys; natació d'iniciació I, per a infants que no suren dins l'aigua; natació d'iniciació II, per a infants que sí suren dins l'aigua, i d'iniciació III i adults, per a joves majors de 10 anys i adults que saben nedar.

Les inscripcions es podran tramitar a partir del pròxim dilluns 20 de juny mitjançant l'empresa IET, a través del portal web https://iniciativesesportives.com/inici/, el correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , o bé, al telèfon 606 419 269.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409