Altafulla. Visita teatralitzada 'Antoni Martí i Franquès Un científic universal (1750-1832)', aquest dissabte

Visita teatralitzada pels carrers de la Vila Closa d’Altafulla que dona a conèixer la vida i els descobriments del científic altafullenc. El cèlebre químic ens acompanyarà, a partir de les 10 hores a l'Era de Ca l'Ixart, aquest dissabte 11 de juny, en un recorregut per la història a través dels carrers i edificis del nucli antic de la seva vila natal.

Gràcies al seu testimoni, coneixereu els avenços científics i els esdeveniments històrics que van marcar la vida d’aquest excepcional científic.

Una activitat que s'emmarca en el Cicle de Patrimoni 2022 que organitza la Biblioteca Hemeroteca Municipal de Tarragona i l'Ajuntament de Tarragona, amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament d'Altafulla, i d'altres administracions i entitats.

1655127919marti_franques.jpg

Fitxer adjunt: 1655127919diptic_cicle_patrimoni_2022.pdf

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409