Lloret de Mar. Lloret obre gratuïtament els seus equipaments culturals amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni a Catalunya

Lloret de Mar es suma a les Jornades Europees del Patrimoni a Catalunya, que s’organitzen a tot Europa, amb un cap de setmana ple de tota mena d’activitats gratuïtes amb la finalitat de descobrir aquest llegat excepcional que és el patrimoni cultural i gaudir-ne.

El Museu del Mar, Can Saragossa, els Jardins de Santa Clotilde, el Castell de Sant Joan o el Cementiri Modernista es podran visitar gratuïtament per reviure un patrimoni amb més de 1.000 anys d’història. Unes activitats culturals que podeu fer per lliure o participant en les visites guiades que s’organitzen en els següents horaris: visita guiada a les 10 h alMuseu del Mar; a les 11.30 h a Can Saragossa; a les 13 h als Jardins de Santa Clotilde; a les 16 h al Castell de Sant Joan; i a les 18 h al Cementiri Modernista.

El MOLL, Museu Obert de Lloret, que inclou els equipaments culturals dels Jardins de Santa Clotilde, Museu del Mar, Cementiri Modernista, Castell de Sant Joan, Puig de Castellet i Can Saragossa, va arribar l’any 2011 a un total de 134.254 visitants, un augment de més del 22% en relació amb l’any anterior. Els Jardins de Santa Clotilde, amb 102.804 visites, és l’espai més visitat.

Els darrers anys l’Ajuntament ha realitzat una important inversió per fer visitables els equipaments i ha promogut activitats com visites guiades, visites teatralitzades basades en històries reals o visites pedagògiques per a escoles de Catalunya.

Foto: Ajuntament de Lloret de Mar